
FALKEN
*************************
what is the physical cause of hiss ?
Tim Gillett said:Καλά, εδώ πηγαίνουμε πάλι…
Εάν διαβάσετε τη θέση μου που θα έχετε παρατηρήσει είπα το διπλασιασμό του ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ πλάτους διαδρομής, που διακρίνει την από μια φυσικά ευρύτερη ενιαία διαδρομή. Η ερώτηση του Justin ρώτησε εάν η προσθήκη των πρόσθετων διαδρομών του ίδιου υλικού και έπειτα το άθροισμα τους στην αναπαραγωγή ήχου μειώνουν το θόρυβο ταινιών, ακριβώς όπως έχοντας μια ευρύτερη ενιαία διαδρομή. Είπα «ναι» και από μέχρι 3db, ανά το διπλασιασμό.
Κανένας δεν πρότεινε ότι οι ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ διαδρομές σε αυτήν την διαμόρφωση θα είχαν την καλύτερη ποιότητα ήχου ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ. Διαβάστε όπου είπα ότι αυτό ισχύει μόνο όταν ΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΙ οι διαδρομές αναπαραγωγής ήχου. Αυτός είναι πότε το όφελος επιτυγχάνεται, και μόνο έπειτα. Σας ευχαριστώ για την αφήγηση μας τι δήλωσα ήδη.
Κανένας δεν είπε καθένας ότι θα μπορούσατε τώρα να χτυπήσετε τις μεμονωμένες διαδρομές σκληρότερες. Πάλι απαντάτε σε μια ερώτηση που κανένας δεν υπέβαλλε, και αντιμετωπίζετε τι κανένας δεν βεβαίωσε.
Ούτε το Ι πρότεινε ότι το όφελος θορύβου θα ήταν όπως πολύ από το άθροισμα δύο ή περισσότερων χωριστών κομματιών πόλων, έναντι μιας ενιαίας διαδρομής χωρίς το σπαταλημένο διάστημα που χρησιμοποιείται για τις ζώνες φρουράς.
Ο ηλεκτρονικός θόρυβος είναι μόνο ένα ζήτημα υπό την έννοια ότι είναι, ή μπορεί να είναι, μέρος του γενικού θορύβου που θέλετε να μειώσετε. Εάν έχετε έναν αναμίκτη ο ο οποίος μόνος θόρυβος είναι σημαντικός συνεισφέρων στο γενικό θόρυβο ταινιών στην αναπαραγωγή ήχου, θα πρότεινα ότι υπάρχει κάτι λανθασμένο με τον αναμίκτη ή την οργάνωση κέρδους που πρέπει να παρακολουθηθούν. Ο μόνος θόρυβος των αναμικτών σε αυτήν την κατάσταση πρέπει κανονικά να είναι αρκετά κάτω από το συριγμό ταινιών σε μια ταινία χωρίς NR.
Ακόμα κι έτσι, υποθέτοντας είναι συνεισφέρων, εκείνος ο ίδιος ηλεκτρονικός θόρυβος (εφ' όσον είναι τυχαίο και σχετικό με το θόρυβο στα άλλα κανάλια) θα μειωθεί, μαζί με το συριγμό ταινιών, περισσότερο από το σύμφωνο ήχο που καταγράφεται. Η διαδικασία αθροίσματος δεν κάνει διακρίσεις μεταξύ του συριγμού ταινιών και amp του συριγμού. Κάνει διακρίσεις μεταξύ των τυχαίων και σύμφωνων σημάτων, ακριβώς όπως «το βιβλίο» λέει.
Ο συνδυασμός όπως τις διαδρομές ωφελεί στις κανονικές περιστάσεις. Εκείνες οι περιστάσεις προϋποθέτουν τον τυχαίο θόρυβο σε κάθε διαδρομή, και το κοινό πρόγραμμα για εκείνες τις ίδιες διαδρομές. Λέτε ότι τα επίπεδα ρεκόρ πρέπει να είναι ακριβώς τα ίδια για το για να εργαστούν. Αυτή είναι μια υπερβολή. Ναι, τα κοινά σήματα και τα αντίστοιχα τυχαία πατώματα θορύβου τους πρέπει να είναι εύλογα παρόμοια ή δεν θα υπήρχε κανένα σημείο. Φανταστείτε μια διαδρομή με 50 DB s/n και ο παρακείμενος με μόνο 30db s/n. που αθροίζει τα θα έσερνε ακριβώς την καλή διαδρομή κάτω προς τον κακό. Σε εκείνη την περίπτωση, η κοινή λογική λέει μόνο τη χρήση η καλύτερη διαδρομή.
Αλλά μιλάμε για μια καλά διατηρημένη μηχανή όπου οι διαδρομές καταγράφηκαν σε παρόμοια επίπεδα. Και γιατί καθένας θα ήθελε να καταγράψει το ίδιο υλικό σε διαφορετικά επίπεδα στις παρακείμενες διαδρομές, ειδικά όταν ο συγκεκριμένος στόχος σας ήταν να επιτύχετε κάποια μέτρια μείωση πατωμάτων θορύβου μ' αυτό τον τρόπο. Θα αρνούσαστε ολόκληρο το σημείο της άσκησης.
«προσθέτετε τις διαδρομές, μην προσθέτοντας το πλάτος». Βέβαια, αλλά να κάνει το ένα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ επιτυγχάνει άλλου, στους όρους θορύβου, εάν όχι αρκετά όπως αποτελεσματικά λόγω των απωλειών ζωνών φρουράς. Κανένας στο σωστό μυαλό τους δεν θα αγόραζε σκόπιμα ένα όργανο καταγραφής με 8 διαδρομές εάν η προοριζόμενη χρήση της ήταν δεδομένου ότι 2 ακολουθούν την κατοχή της μηχανής. Μια συνολική σπατάλη των χρημάτων. Αλλά ο Justin ρωτούσε για μια υπάρχουσα μηχανή 8 διαδρομής.
Κάνετε μια απλή δοκιμή, μια δοκιμή που έχω κάνει χίλιες φορές στο ρεμίξ των παλαιών ταινιών κασετών. Ακούστε ένα πρόγραμμα που καταγράφεται για μια στερεοφωνική μηχανή, αλλά πραγματικά ένα μονο πρόγραμμα. Τώρα αθροίστε αριστερά και σωστοί δρόμοι. Τώρα ρυθμίστε το επικεφαλής αζιμούθιο παιχνιδιού για τη βέλτιστη καταδίωξη. Τώρα εναλλάξτε το άκουσμα μεταξύ του αριστερού καναλιού, του σωστού καναλιού και έπειτα του μονο ποσού. Η αθροισμένη διαδρομή θα έχει το λιγότερο τυχαίο θόρυβο. Όχι μια τεράστια διαφορά, αλλά αρκετά συχνά να κάνει μια αξιοπρόσεχτη βελτίωση, ειδικά σε μια ειδάλλως hissy καταγραφή. Αυτό λειτουργεί μόνο όταν υπάρχει λογική ομοιότητα μεταξύ των διαδρομών. Αλλά δεν ειναι απαραίτητο να είναι ακριβώς οι ίδιοι για να παραγάγουν ένα όφελος. Μερικές φορές είναι μια κλήση κρίσης είτε για να αθροίσει τις δύο διαδρομές είτε να επιλέξει ακριβώς την καλύτερη ήχο από μόνος του.
Μιλάτε για το ζήτημα σταθερότητας αζιμουθίου (το είχα αυξήσει πρώτα) αλλά αφ' ετέρου περίεργα συστήνετε τις διαδρομές 2 χρήσης του Justin και 7 για 2 ακολουθούν την κατοχή. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείτε ένα πιθανό ζήτημα σταθερότητας αζιμουθίου που δεν θα ήταν όπως κακό εάν χρησιμοποιώντας τις διαδρομές πιό κοντά στο ένα άλλη!
Γιατί χρησιμοποιούμε τις διαδρομές μέχρι τώρα χώρια (2 και 7) για τη λεπτή ευθυγράμμιση αζιμουθίου; Επειδή αυτή είναι μια σκόπιμα σκληρή δοκιμή αζιμουθίου για τη μηχανή. Εάν χρησιμοποιήσουμε έπειτα εκείνες τις ίδιες διαδρομές (2 και 7) για την κατοχή του υλικού που θα περιλάβει πιθανώς υλικό κεντρικών το υγιές σταδίων, (κοινό και για τις δύο διαδρομές) και που μπορεί καλά να καταλήξει μονο που αθροίζεται σε μερικές περιστάσεις, εξετάζουμε τη σταθερότητα αζιμουθίου της μηχανής, που με τέτοιο τρόπο ώστε δεν θα ήταν κανονικά ένα τέτοιο ζήτημα. Πολύ καλύτερα, εάν πρέπει πραγματικά να το κάνουμε αυτός ο τρόπος (αλλά γιατί όχι μόνο πάρτε κατάλληλα 2 ακολουθούν τη μηχανήγια να χρησιμοποιήσει τις παρακείμενες διαδρομές όπως 4 και 5 - ή ίσως 4 και 6 για να αποφύγει οποιαδήποτε πιθανότητα της λογομαχίας.
Και (Ι σκεπτόμενο αυτόν τον πιό πρόσφατο) δεδομένου ότι είναι ένα στερεοφωνικό mixdown, λογομαχία μεταξύ τους είναι μετά βίας ένα ζήτημα οπωσδήποτε. Οι παρακείμενες διαδρομές θα ήταν λεπτές καθώς επίσης και θα ελάττωναν τους κινδύνους λάθους αζιμουθίου.
Έτσι ελπίζετε οι μετα «βοήθειές σας, ή το κάνετε τουλάχιστον συγχέοντας…»
Υποθέτω ότι έχετε όλες τις βάσεις που καλύπτονται.
How many tracks were used for mastering Gillett's quote?
![]()
-How are you , Sir...I laughed out loud right in the middle of Barnes & Noble. ....
(- Tape hiss ? )what is the physical cause of hiss ?
what is the physical cause of hiss ?
i read about a guy that would mix down to his 1/2" 8 track using all 8 tracks. for example, record the left channel to tracks 1-4 and the right to 5-8, and he said this would be the equivalent to a 1/2" 2 track master.
does it really work this way? would recording one signal on to all 8 tracks be any better than recording that one signal to just 1 track?
-justin
Oh.... how to explain this quesion..... Tape hiss is caused by the characteristics of the magnetic particles (iron oxide... rust) on the tape. It is not electronic noise, which is why they call it "tape" hiss not "electronic" hiss. If it were electronic noise the same noise would be heard in digital systems which also have similar electronics associated with them. Tape is similar (but significantly different thankfully) to sandpaper in that it is abrasive and not a perfectly smooth surface. This is part of what you are hearing. 3M made some very fine recording tape for a long time, they also made some very fine sandpaper.what is the physical cause of hiss ?
I'd forgotten about the gap scatter issue. Even so, as you say, it's not an absolute, but a variable factor that would depend on the amount of gap scatter between the record and playback heads in a particular machine, and I'd add, the tape speed used. Doubling tape speed would halve the gap scatter effect, as it halves azimuth errors generally, related to the high frequencies attenuated, wouldnt it?Short answer; using an 8 track in this way is not equivalent to a 1/2" 2 track, and gap scatter is likely to kill off most (though probably not all) of the potential S/N benefit of summing multiple tracks of the same signal. An 8 track machine is not optimized for 2-track recording. You would be better off with a 1/4" 2-track machine.
Hope that helps.
Cheers,
Otto
I'd forgotten about the gap scatter issue. Even so, as you say, it's not an absolute, but a variable factor that would depend on the amount of gap scatter between the record and playback heads in a particular machine, and I'd add, the tape speed used. Doubling tape speed would halve the gap scatter effect, as it halves azimuth errors generally, related to the high frequencies attenuated, wouldnt it?
But significantly, the above only applies with a 3 head machine, does it not? In a 2 head machine, the record head IS the play head, so gap scatter between record and play heads does not apply? Do correct me if I'm wrong here.
No, joke, question:
What IS "bias noise"?
Actually I have no clue what that "term" exactly stands for.
***********
I am confused.
AC Bias is one thing , - it shall not be heard, nor it's a "noise".
I also know that in general BIAS NOISE SHALL NOT BE HEARD!
![]()
The reason DAT doesn't have tape hiss is because DAT is digital.
By virgin tape I'm sure Daniel meant properly bulk erased tape. It doesnt have to be virgin, just well bulk erased.
Yes, virgin, never recorded on or properly bulk erased.
----